Kundsupport​

Har du frågor eller behöver hjälp? Tveka inte att kontakta oss. Vi finns här när du behöver oss som mest

För att få den bästa och snabbaste supporten rekommenderar vi att du loggar in i vår kundportal

Supportärenden

Få snabb och effektiv hjälp via vår kundportal

För att få den bästa och snabbaste supporten rekommenderar vi att du loggar in i vår kundportal. Där kommer ditt ärende direkt till rätt supportflöde och vår dedikerade personal kan ge dig snabb och professionell hjälp. 

Om du inte har inloggningsuppgifter till kundportalen, vänligen kontakta oss via e-post på: servicedesk@munerisit.se

Vi uppgraderar till HaloPSA!

 

Från och med den 1 maj uppgraderar vi vårt ärendehanteringssystem till HaloPSA för att förbättra våra processer och leverera ännu bättre service till våra kunder. HaloPSA hjälper oss att centralisera och automatisera våra affärsprocesser, vilket leder till ökad effektivitet och förbättrad kundnöjdhet.

”Genom att använda HaloPSA kan vi centralisera och automatisera våra affärsprocesser, vilket leder till ökad effektivitet och minskat manuellt arbete. Plattformens användarvänlighet och integrationsmöjligheter gör det enkelt för vårt team att hantera projekt, resurser och kundsupport från ett och samma ställe. Med robusta verktyg för kundsupport och avancerad rapportering kan vi förbättra kundnöjdheten och fatta datadrivna beslut. HaloPSA erbjuder dessutom hög säkerhet och skalbarhet, vilket gör det till en långsiktig lösning som kan växa med vårt företag,”                                                                                                                  

säger Mathilda Holm, Support- och Leveranschef på Muneris IT AB.

Kontakta oss

Vi finns här för att hjälpa dig! Beroende på vad du behöver hjälp med kan du enkelt hitta rätt kontaktväg nedan.

Servicedesk

För support och teknisk hjälp

Fakturafrågor

Har du frågor om en faktura? Hör av dig

Allmänna frågor

För övriga frågor eller om du är osäker på vem du ska kontakta

Rulla till toppen